Instore Haevn

24 mei 2018

Donderdag 24 mei | 20:00 uur

HAEVN op het North End Podium

Naast het succes in hun thuisland werden Jorrit Kleijnen en Marijn van der Meer internationaal opgemerkt toen zij in auto campagnes van Volvo en BMW belandden met Where The Heart Is en Finding Out More. Inmiddels heeft ook Fortitude de Nederlandse grenzen achter zich gelaten: de track is wereldwijd al meer dan 2,5 miljoen keer gestreamd! Het nummer haalde in maar liefst 8 landen de New Music Friday playlist, waaronder in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië en Turkije. De support op Spotify eindigt daar niet: Fortitude staat momenteel in Nederlandse, Franse, Duitse én Finse playlists.

De track bleef ook niet onopgemerkt bij radio. Fortitude werd al uitgeroepen tot Megahit bij 3FM, is toegevoegd aan de Radio 2 playlist en eindigde hoog op de lijst van meest aangevraagde tracks tijdens Serious Request! Oplettende Netflix-kijkers hebben Fortitude zelfs in de openingsscène van het nieuwe seizoen van de populaire Amerikaanse serie ‘Riverdale’ kunnen horen. Dat is overigens niet de enige verschijning in een serie: ook in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van ‘Royals’ wordt Fortitude gebruikt. De eerste aflevering verschijnt op 11 maart.

Eyes Closed
Het debuutalbum bestaat uit 14 tracks waarin de band muzikale verhalen vertelt over verbroken relaties, dromen najagen, hoop en vertrouwen. Uiteraard mogen op Eyes Closed bekende nummers als Fortitude, Finding Out More, Bright Lights en Where The Heart Is niet ontbreken. Op het album varieert de band tussen intieme ballads en up-tempo nummers waarin de filmische melodieën onmiskenbaar verweven zijn met de warme vocalen van Marijn.I

Terug naar boven

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met de nieuwste artikelen, de laatste releases en nog veel meer!